lunes, 16 de marzo de 2020

FICHAS INGLÉS 5º DE PRIMARIA.


6 comentarios:

  1. Ola son a nai de Juan Freire Leis de 5º A, eu non sei aos demais pero a min as fichas de Inglés venseme fatal tanto se as imprimo como si as amplio no ordenador ou na tablet

    ResponderEliminar
  2. Ola son María, a sustituta de Eva, a profesora de inglés, encantada de coñecerte.

    Grazas por avisar, a min de momento ninguén me dixo nada, pero sei que en outros cursos houbo familias co mesmo problema.

    Se me das o teu correo ou me envías unha mensaxe a inglesoutes@gmail.com envíoche as orixinais.

    Grazas por escribir, un saúdo.

    ResponderEliminar
  3. Ola son a nai de Juan Freire, non te preocupes ahora xa se ven perfectas so foron as tres primeiras. De todas formas douche o correo igual.
    xibarromar@gmail.com

    ResponderEliminar
  4. hola soi di caprio teno o mismo problema non podo imprimir un saludo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola,non pasa nada, por favor, mándame un correo electrónico a inglesoutes@gmail.com e eu envíoche as orixinais. Non esquezas poñer o teu nome e o teu curso, porque como as dúas profes compartimos o blog, así sabemos a quen ten que atender cada unha.

      Eliminar

WELCOME SUMMER!!!

WELCOME SUMMER!! Listen and repeat. Beach and Holidays LISTEN AND SING Holidays ...